Czytelnicy ARTeonu
to z regu³y osoby m³ode, mieszkaj±ce w miastach powy¿ej 100 tysiêcy mieszkañców, legitymuj±ce siê wykszta³ceniem wy¿szym lub jeszcze studiuj±ce, o dochodach zbli¿onych do ¶redniej krajowej. W ogólnej liczbie czytelników magazynu dominuj±c± grup± s± panie
Wydawcy ARTeonu
i jego zespo³owi redakcyjnemu bardzo zale¿y na szeroko rozumianej promocji sztuki wspó³czesnej, która w Polsce jest nadal ma³o znana, i o której mówi siê zbyt rzadko. Podejmuj±c to trudne wyzwanie liczymy na wspó³pracê z instytucjami, które buduj± swój presti¿ tak¿e poprzez sponsorowanie przedsiêwziêæ promuj±cych sztukê. Nasze zaproszenie do skorzystania ze stron reklamowych w "ARTeonie" kierujemy równie¿ do w³a¶cicieli i kierowników galerii, muzeów, salonów sztuki, domów aukcyjnych, a tak¿e do producentów i dystrybutorów materia³ów s³u¿±cych artystom do realizacji ich pomys³ów.
Wysoka jako¶æ merytoryczna
i edytorska miesiêcznika, odpowiednia sieæ dystrybucji, stale rosn±ca liczba prenumeratorów, niezmienne terminy wydawnicze to - obok faktu, i¿ "ARTeon" jest jednym z nielicznych pism o sztuce na rynku polskim - gwarancja skuteczno¶ci publikowanych na ³amach magazynu o sztuce "ARTeon" reklam.
Jakub Biernacki jakub.b@kruszona.pl
Biuro reklamy:
tel. 061 869 91 77
e-mail: reklama@arteon.pl
ul. Grunwaldzka 104, 60-307 Poznañ
dyrektor ds. marketingu i reklamy
Gabriela Turkowska
marketing@kruszona.pl