strona główna > reklama
wybierz miasto:
B G J K L Ł P R S W Z KONKURSY

Listopadowy „Arteon” już w sprzedaży, a w nim:Wojciech Delikta przedstawia sylwetkę i twórczość Dory Maar w kontekście retrospektywnej wystawy w Tate Modern w Londynie. Agnieszka Salamon-Radecka omawia wystawę „Nigdy więcej. Sztuka przeciw wojnie i faszyzmowi w XX i XXI wieku” w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, a Georgii Gruew pisze o Williamie Blake’u z okazji wystawy jego dzieł w Tate Britain. Z kolei Kajetan Giziński recenzuje 7. Międzynarodowe Biennale Pasteli w Nowym Sączu. W najnowszym „Arteonie” także: o pokazie „Komponowanie przestrzeni. Rzeźby awangardy”, odbywającym się w Muzeum Sztuki w Łodzi, pisze Karolina Greś. Twórczość Pawła Nowaka przedstawia Zofia Jabłonowska-Ratajska. W rubryce „Czytanie sztuki” Karolina Staszak omawia plakat tegorocznego Marszu Niepodległości. Z kolei Zbigniew J. Mańkowski zastanawia się nad wolnością artysty w kontekście filmu „Van Gogh. U bram wieczności”. W listopadowym „Arteonie” również: w ramach działu „Sztuka młodych” Maria Roszyk omawia twórczość Joanny Pietrowicz, a w rubryce „Zaprojektowane” Ilona Rosiak-Łukaszewicz prezentuje biżuterię etniczną jako kod kulturowy. Zapraszamy do lektury!

Okładka: Dora Maar, „The years lie in wait for you”,c. 1935, photograph, gelatin silver print on paper 355 × 254 mm, The William Talbott Hillman Collection, © ADAGP, Paris and DACS, London 2019, mat. pras. Tate Modern

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury

 

Czytelnicy ARTeonu
to z reguły osoby młode, mieszkające w miastach powyżej 100 tysięcy mieszkańców, legitymujące się wykształceniem wyższym lub jeszcze studiujące, o dochodach zbliżonych do średniej krajowej. W ogólnej liczbie czytelników magazynu dominującą grupą są panie

Wydawcy ARTeonu
i jego zespołowi redakcyjnemu bardzo zależy na szeroko rozumianej promocji sztuki współczesnej, która w Polsce jest nadal mało znana, i o której mówi się zbyt rzadko. Podejmując to trudne wyzwanie liczymy na współpracę z instytucjami, które budują swój prestiż także poprzez sponsorowanie przedsięwzięć promujących sztukę. Nasze zaproszenie do skorzystania ze stron reklamowych w "ARTeonie" kierujemy również do właścicieli i kierowników galerii, muzeów, salonów sztuki, domów aukcyjnych, a także do producentów i dystrybutorów materiałów służących artystom do realizacji ich pomysłów.

Wysoka jakość merytoryczna
i edytorska miesięcznika, odpowiednia sieć dystrybucji, stale rosnąca liczba prenumeratorów, niezmienne terminy wydawnicze to - obok faktu, iż "ARTeon" jest jednym z nielicznych pism o sztuce na rynku polskim - gwarancja skuteczności publikowanych na łamach magazynu o sztuce "ARTeon" reklam.

Jakub Biernacki jakub.b@kruszona.pl

Biuro reklamy:
tel. 061 869 91 77
e-mail: reklama@arteon.pl
ul. Grunwaldzka 104, 60-307 Poznań

dyrektor ds. marketingu i reklamy
Gabriela Turkowska
marketing@kruszona.pl