strona główna > reklama

W lipcowym numerze Arteonu: Kajetan Giziński pisze entuzjastycznie o wystawie „Wokół Konrada Krzyżanowskiego. Asocjacje i ekspresje” odbywającej się w Muzeum Pałac Herbsta w Łodzi. Grażyna Krzechowicz przedstawia sylwetkę Olgi Wisinger-Florian z okazji jej monograficznej wystawy w Leopold Museum we Wiedniu. „Historie o starości” w białostockim Galeria Arsenał elektrownia recenzuje Sebastian Kochaniec. Wystawę „Choroba jako źródło sztuki” odbywającą się w Muzeum Narodowym w Poznaniu omawia Aleksandra Kargul. Karolina Staszak komentuje wystawę malarstwa kobiet pt. „Farba znaczy krew” w Muzeum nad Wisłą. Karolina Greś przybliża wystawę „Mocne kawałki. Feminizmy i geografie” w Stadtgalerie Saarbrücken. Agnieszka Salamon-Radecka recenzuje pokaz "Ekspresje wolności. Bunt i Jung Idysz - wystawa, której nie było" w Muzeum Miasta Łodzi. W rubryce "Sztuka młodych" Wojciech Delikta przedstawia twórczość ilustratorki Joanny Bartosik. W rubryce "Rekomendacje" Zbigniew J. Mańkowski pisze o postawie artystycznej Sofii Dzemidovich i Łukasza Lewandowskiego. W rubryce "Dossier" Tomasz Biłka OP opowiada o obrazach Zbigniewa Cebuli. W dziale "Zaprojektowane" Alicja Wilczak prezentuje działania na pograniczu biżuterii i sztuki współczesnej duetu LIS². Poza tym aktualia i inne stałe rubryki. Zapraszamy do lektury.

Okładka: Konrad Krzyżanowski, „Portret żony z kotem”,1912, z kolekcji Muzeum Śląska Opolskiego w Opolu, mat. pras. Muzeum Pałac Herbsta w Łodzi

Czytelnicy ARTeonu
to z reguły osoby młode, mieszkające w miastach powyżej 100 tysięcy mieszkańców, legitymujące się wykształceniem wyższym lub jeszcze studiujące, o dochodach zbliżonych do średniej krajowej. W ogólnej liczbie czytelników magazynu dominującą grupą są panie

Wydawcy ARTeonu
i jego zespołowi redakcyjnemu bardzo zależy na szeroko rozumianej promocji sztuki współczesnej, która w Polsce jest nadal mało znana, i o której mówi się zbyt rzadko. Podejmując to trudne wyzwanie liczymy na współpracę z instytucjami, które budują swój prestiż także poprzez sponsorowanie przedsięwzięć promujących sztukę. Nasze zaproszenie do skorzystania ze stron reklamowych w "ARTeonie" kierujemy również do właścicieli i kierowników galerii, muzeów, salonów sztuki, domów aukcyjnych, a także do producentów i dystrybutorów materiałów służących artystom do realizacji ich pomysłów.

Wysoka jakość merytoryczna
i edytorska miesięcznika, odpowiednia sieć dystrybucji, stale rosnąca liczba prenumeratorów, niezmienne terminy wydawnicze to - obok faktu, iż "ARTeon" jest jednym z nielicznych pism o sztuce na rynku polskim - gwarancja skuteczności publikowanych na łamach magazynu o sztuce "ARTeon" reklam.

Jakub Biernacki jakub.b@kruszona.pl

Biuro reklamy:
tel. 061 869 91 77
e-mail: reklama@arteon.pl
ul. Grunwaldzka 104, 60-307 Poznań

dyrektor ds. marketingu i reklamy
Gabriela Turkowska
marketing@kruszona.pl