strona g³ówna > reklama
wybierz miasto:
B C G J K £ N O P R S T U W Z KONKURSY
   »

W kwietniowym „Arteonie”: nad kondycj± wspó³czesnej rze¼by zastanawia siê Karolina Staszak. O sztuce w przestrzeni publicznej, m.in. o monumencie Jeffa Koonsa, który – wed³ug artysty – upamiêtnia ofiary zamachów terrorystycznych w Pary¿u oraz o kontrowersjach wokó³ tej pracy pisze Wojciech Delikta. Projekt upamiêtniaj±cy ofiary katastrofy smoleñskiej, przygotowany przez Jerzego Kalinê, omawia Piotr Bernatowicz. W najnowszym „Arteonie tak¿e: wystawê „Paderewski” w Muzeum Narodowym w Warszawie recenzuje Zofia Jab³onowska-Ratajska, a prezentacjê Ediego Hili w warszawskim MSN omawia Andrzej Biernacki. W kwietniowym „Arteonie” równie¿: Zbigniew Mañkowski recenzuje wystawê „Bestiarium”, odbywaj±c± siê w Gdañskiej Galerii Güntera Grassa, Dorota ¯aglewska kontynuuje cykl artyku³ów o rynku sztuki, Tomasz Bi³ka rekomenduje twórczo¶æ Stanis³awa Wójcickiego, a Marcin Krajewski przygl±da siê twórczo¶ci Tomasza Dañca. Z kolei Aleksandra Sikorska pisze o rocznicowej wystawie w Muzeum Kolumby w Kolonii. W najnowszym „Arteonie” ponadto, jak zawsze, felieton Andrzeja Biernackiego, aktualia i inne sta³e rubryki.

Ok³adka: Grzegorz Gwiazda, „Stoj±cy inaczej”, ¿ywica akrylowa, 150 cm, , dziêki uprzejmo¶ci artysty

Czytelnicy ARTeonu
to z regu³y osoby m³ode, mieszkaj±ce w miastach powy¿ej 100 tysiêcy mieszkañców, legitymuj±ce siê wykszta³ceniem wy¿szym lub jeszcze studiuj±ce, o dochodach zbli¿onych do ¶redniej krajowej. W ogólnej liczbie czytelników magazynu dominuj±c± grup± s± panie

Wydawcy ARTeonu
i jego zespo³owi redakcyjnemu bardzo zale¿y na szeroko rozumianej promocji sztuki wspó³czesnej, która w Polsce jest nadal ma³o znana, i o której mówi siê zbyt rzadko. Podejmuj±c to trudne wyzwanie liczymy na wspó³pracê z instytucjami, które buduj± swój presti¿ tak¿e poprzez sponsorowanie przedsiêwziêæ promuj±cych sztukê. Nasze zaproszenie do skorzystania ze stron reklamowych w "ARTeonie" kierujemy równie¿ do w³a¶cicieli i kierowników galerii, muzeów, salonów sztuki, domów aukcyjnych, a tak¿e do producentów i dystrybutorów materia³ów s³u¿±cych artystom do realizacji ich pomys³ów.

Wysoka jako¶æ merytoryczna
i edytorska miesiêcznika, odpowiednia sieæ dystrybucji, stale rosn±ca liczba prenumeratorów, niezmienne terminy wydawnicze to - obok faktu, i¿ "ARTeon" jest jednym z nielicznych pism o sztuce na rynku polskim - gwarancja skuteczno¶ci publikowanych na ³amach magazynu o sztuce "ARTeon" reklam.

Jakub Biernacki jakub.b@kruszona.pl

Biuro reklamy:
tel. 061 869 91 77
e-mail: reklama@arteon.pl
ul. Grunwaldzka 104, 60-307 Poznañ

dyrektor ds. marketingu i reklamy
Gabriela Turkowska
marketing@kruszona.pl